Ledige stillinger i Sauherad kommune

Takk for at du viser interesse for å søke ledig stilling i vår kommune.

Oversikt over ledige stillinger

 

Trinn 1: Registrering / innlogging

 

Eksterne søkere

  • Opprett brukernavn og passord før du logger seg på første gang.
  • Har du søkt tidligere, men ikke husker brukernavn og passord, kan du få dette tilsendt på den registrerte epostadressen ved å klikke på "Glemt brukernavn/passord".
  • Ved spørsmål ta kontakt med postmottak - postmottak@sauherad.kommune.no eller                         tlf. 35 95 70 00.

Ansatte i kommunen

  • Alle ansatte i Sauherad kommune er allerede opprettet som brukere og skal ikke registrere seg på nytt.
  • Benytt samme innloggingsdetaljer som ved sjekk av lønningsslipp (Min Side).  
  • Dersom du ikke har/ husker brukernavn og passord, kan du få dette tilsendt på den registrerte epostadressen ved å klikke på "Glemt brukernavn/passord". 
  • Ved spørsmål ta kontakt med postmottak - postmottak@sauherad.kommune.no eller                          tlf. 35 95 70 00.
  • Merk: Epostmeldingen vil bli sendt til den epostadressen du har registrert hos kommunen, dvs. den epostadressen som lønnsslippen din blir sendt til. Hvis du ikke er koblet til kommunenettet når du skal søke, kan du hente jobb-eposten din på følgende nettadresse: https://epost.midt-telemark.no. Du får først tilsendt en aktiveringsmelding. Klikk da på Send. Passordet vil bli sendt i en ny epostmelding. Hvis du ikke mottar noen melding i Innboksen din, sjekk i mappen Useriøs epost.

Slik oppretter du en e-postkonto på Gmail (PDF, 86 kB)

 

Trinn 2: Slik søker du

  • Åpne aktuell utlysing (klikk på tittel)
  • Klikk Søk på stilling, og følg instruksene

Merk: Alle felt som er merket med rød stjerne, må fylles ut for å få lagret opplysningene


 

Krav til søknaden

  • Dersom du ikke har datamaskin tilgjengelig, eller trenger hjelp til å sende elektronisk søknad, kan du ta kontakt med kommunens postmottak på Akkerhaugen, tlf. 35 95 70 00. Der er det tilgjengelig datamaskin og de kan hjelpe deg med å fylle ut og sende søknaden.
  • Attester og vitnemål kan legges ved den elektroniske søknaden. Alle som blir kalt inn til intervju må ta med originaler eller attesterte kopier. Leverte attester, vitnemål og andre vedlegg til søknaden blir ikke returnert.
  • For alle stillingene gjelder vanlige kommunale tilsettingsvilkår.
  • Tariffavtale for KS området og for tiden 2% trekk i lønn til pensjonsinnskudd.
  • Ufullstendige søknader blir ikke registrert. 
Publisert av Astri A. Flåtin. Sist endret 16.09.2014

Login for redigering